جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
ز

حوزه/ رضایی با بیان اینکه به‌عنوان یک مسلمان تاجایی که امکان داشته باشد باید دعاوی را به سمت صلح و سازش سوق دهیم، گفت: با تأسیس دادگاه صلح، قانون گذار به دنبال صلح و سازش در دعاوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل امروز در مراسم افتتاح پانزدهمین دادگاه صلح استان اصفهان در آران وبیدگل که با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اصفهان در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه امیدواریم دادگاه صلح آران و بیدگل منشا خیرات و برکات برای مردم این شهرستان باشد، اظهار داشت: صلح همیشه در همه جوامع بشری به عنوان یک موضوع مقدس قابل احترام بوده است.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه قانون گذار در ادوار مختلف به بهانه‌های مختلف در قانون گذاری توجه ویژه‌ای به صلح و سازش داشته است، گفت: قطعا دعاوی که به وسیله صلح خاتمه پیدا کند، ارزشمندتر است.

رضایی با بیان اینکه به‌عنوان یک مسلمان تاجایی که امکان داشته باشد باید دعاوی را به سمت صلح و سازش سوق دهیم، ابراز کرد: با تأسیس این نهاد حقوقی جدید قانون گذار به دنبال صلح و سازش در دعاوی است.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه اگر بخواهیم اهداف قانون گذار در دادگاه صلح به خوبی جامه عمل بپوشاند، باید یک سری ابزار مورد نیاز نیز در ساختار آن دیده شود، خاطرنشان کرد: رسیدگی به حجم بالای پرونده‌ها در دادگاه‌های شهرستان آران وبیدگل کار طاقت فرسایی است.

رضایی، ضمن قدردانی از حُسن انتخاب مسئولان دادگستری استان اصفهان در انتصاب مدیران قضایی این شهرستان، اظهار کرد: انتظار داریم برای رسیدگی سریعتر در پرونده‌ها، تمهیدات ویژه‌ای در ساختار حوزه قضایی این شهرستان اندیشیده شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha